Domov > Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošno

  1. Ta pravila določajo pogoje uporabe naročilnice Medis Plus. Storitev za podjetje Medis, d.o.o, izvaja zraven Medis, d.o.o.
  2. Medis Plus je spletna trgovina, ki omogoča nakup živil, prehranskih dopolnil, medicinskih pripomočkov namenjenih končnim uporabnikom, prek spletnega portala: www.medisplus.si. Medis, d.o.o. zagotavlja kakovost in sledljivost izdelkov.
  3. Izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih, imajo naslednji pomen:
  • Registriran uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki je izpolnila registracijski obrazec in pridobila geslo za vstop v portal Medis Plus.
  • Uporabnik, ki opravlja hitri nakup, nakup kot gost, je fizična ali pravna oseba, ki naroči izdelke prek spletne lekarne, ne da bi izpolnila registracijski obrazec in pridobila geslo za vstop v portal Medis Plus.
  • Uporabnik je vsaka fizična ali pravna oseba, ki uporablja portal Medis Plus.
  • Kupec je oseba, ki bodisi kot registriran uporabnik ali uporabnik, ki opravlja hitri nakup (nakup kot gost), naroči blago prek portala Medis Plus.

Naročilo

  1. Prek spletne strani Medis Plus je mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije.
  2. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje. Medis Plus potrdi naročilo tako, da pošlje kupcu takoj po prejemu naročila potrdilo v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je kupec posredoval ob registraciji oziroma ob hitrem nakupu (nakup kot gost).
  3. Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na naročilnici Medis Plus v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Znesek poštnine in morebitne kupnine se obračuna takoj pri plačilu s kartico. Plačilo po povzetju trenutno ni možno.
  4. Pridržujemo si pravico do napak pri cenah, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah (ponedeljek – petek) od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
  5. Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili v roku 1 delovnega dne po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
  6. Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo. Shranjeno bo v Medis, d.o.o., ter v elektronski obliki in bo obravnavano strogo zaupno. V kolikor želi kupec naknadno prejeti dodaten izvod naročila, to pisno sporoči na elektronski naslov Medis Plus: info@medisplus.si, ki mu ga pošlje v primernem roku. Za pošiljanje dodatnega izvoda naročila se zaračunajo stroški kopiranja in pošiljanja. Registriranim uporabnikom je naročilo v vsakem trenutku dostopno tudi v njegovem uporabniškem profilu (Moji spletni nakupi) na portalu Medis Plus.
  7. Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani Medis Plus, o čemer bomo kupca obvestili v roku 24 ur in mu povrnili morebitne nastale stroške.

Postopek oddaje naročila

  1. Uporabnik lahko izvede nakup na dva načina. Prvi način je, da se uporabnik najprej registrira in nato izvede nakup. Drugi način pa je hitri nakup (nakup kot gost) brez registracije.
  2. Novi uporabnik na portalu Medis Plus opravi registracijo tako, da v obrazec vnese elektronski naslov in geslo in klikne gumb »Prijavite se«. Novi uporabnik nato dobi elektronsko sporočilo s potrdilom o prijavi na portal Medis Plus.
  3. Uporabnik izbere željene izdelke in želeno količino pri izbranem izdelku in za vsakega posebej klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Predstavitev izdelka je v pisni in slikovni obliki. Opis posameznega izdelka je pripravljen v skladu z veljavno področno zakonodajo.
  4. Pri urejanju košarice lahko uporabnik spreminja količino želenih izdelkov. Na tem mestu se lahko tudi vpiše koda za popust. Ob kliku na gumb »Na blagajno« ga povezava vodi čez nakupni proces, kjer uporabnik izpolni svoje podatke: osnovni podatki, naslov za dostavo, kontakt, ter označi da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja. V primeru nestrinjanja s splošnimi pogoji nadaljevanje naročila ni možno. V drugem koraku se izpolni način plačila in ob kliku »Zaključite naročilo« potrdi in odda svoje naročilo.
  5. Informacije o morebitni poštnini so na voljo v košarici. Roku dobave naročenih izdelkov je naveden v zadnji točki nakupnega procesa, v blagajni. Informacije so na voljo tudi v elektronskem sporočilu o potrditvi nakupa.
  1. Takoj, ko Medis, d.o.o prejme naročilo, pošlje kupcu potrdilo o naročilu v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, posredovan ob naročilu izdelkov. Potrdilo o naročilo vključuje tudi elektronski račun.
  2. Uporabnik lahko izvede nakup tudi kot hitri nakup (nakup kot gost). Postopek je enak kot pri nakupu z registracijo, le da v tem primeru posameznik ne izdela svojega profila na portalu Medis Plus, prek katerega se lahko ponovno prijavi v spletno lekarno ter ponovno opravi nakup, ampak opravi le enkraten nakup.

Podatki o naročilu

  1. Naročenim izdelkom, pri katerih je kupec fizična oseba, Medis, d.o.o. priloži elektronski dokument, ki obsega naslednje podatke:
  • podatek o kupcu: ime, priimek in naslov;
  • podatek o naročenih izdelkih;
  • cena izdelkov, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami;
  • strošek kupnine
  • morebiten strošek dostave;
  • naslov za dostavo (v primeru, da se le–ta razlikuje od naslova kupca);
  • podrobnejša ureditev plačila;

Cene in plačilo

  1. Za dostavljene izdelke, pri katerih je kupec fizična oseba in so bili poslani iz podjetja Medis, d.o.o., prejme kupec elektronski račun z vsemi podatki.
  2. Cene ne vsebujejo stroškov poštnine in kupnine, slednji sta navedeni na dnu naročilnice.

Dostava

  1. Naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje v roku 2-3 delovnih dni od oddaje naročila. Če Medis, d.o.o., ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na zalogi, bo o tem kupca obvestil na njegov elektronski naslov v roku 24 ur.
  2. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo. Stroški dostave so navedeni v košarici in na blagajni.
  3. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.
  4. Če Medis, d.o.o., pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovorna za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

Odgovornost

  1. Vsi podatki na portalu Medis Plus so uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali s farmacevtom. O svojem zdravstvenem stanju oziroma bolezni se posvetujte z osebnim zdravnikom ali s farmacevtom.
  2. Izdelki se uporabljajo samo po nasvetu strokovnjakov s področja medicine, farmacije ali prehrane ali druge strokovne osebe.
  3. Medis, d.o.o ne odgovarjata za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja naročilnica Medis Plus (npr. izpad delovanja medmrežja).

Napake, vrnitev, zamenjava izdelkov

  1. Zaradi svoje narave, izdelki, naročeni prek naročilnice Medis Plus, niso primerni za vračilo skladno s 43. č členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini, pripadajo kategorijam prehranskih dopolnil, medicinskim pripomočkom in otroški hrani (živil). Ti izdelki lahko prihajajo v stik s telesom in telesnimi tekočinami, za nekatere pa je potrebno tudi hranjenje pri kontrolirani temperaturi. Zato vračilo naročenega blaga NI mogoče.

  1. Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), stranka kontaktira Medis Plus na e-naslov in Medis, d.o.o. bo uredil prevzem ter nadomestilo izdelkov z ustreznimi, na stroške Medis, d.o.o.. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti in nepoškodovani embalaži. Za izdelke poslani iz podjetja Medis, d.o.o., stranka kontaktirai na e-naslov: info@medisplus.si. Medis, d.o.o., bo uredil prevzem in nadomestilo izdelkov z ustreznimi, in sicer na lastne stroške. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti in nepoškodovani embalaži.
  2. Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti Medis, d.o.o. v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej Medis, d.o.o. v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Medis, d.o.o., ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.
  3. Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Takšen paket je potrebno osebno dostaviti na najbližjo pošto v enakem stanju kot ob prevzemu, poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
  4. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako podjetju Medis, d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda.
  5. Potrošnik ali kupec, ki je Medis, d.o.o. pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:
  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.
  1. V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od podjetja Medis, d.o.o. zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega člena.
  2. Kontaktni podatki za reklamacije

Naslov: Medis, d.o.o., Brnčičeva 1, 1000 Ljubljana, s pripisom »za spletno trgovino Medis Plus«

Elektronska pošta: info@medisplus.si

Zbiranje metuljčkov

  1. Uporabniki so upravičeni do brezplačnega izdelka po lastni izbiri, ko na portalu Medis Plus s pomočjo kod na izbranih izdelkih zberejo in vnovčijo 10 metuljčkov.
  2. Brezplačni izdelki niso opremljeni z nalepkami s kodami in ne prinašajo novih metuljčkov.
  3. Uporabniki so upravičeni do brezplačne dostave ob nakupu izdelkov, ko na portalu Medis Plus s pomočjo kod na izbranih izdelkih zberejo in vnovčijo 5 metuljčkov.
  4. Družba Medis pošilja brezplačne izdelke 1× na teden, in sicer ob ponedeljkih oz. prvi delovni dan v tednu.
  5. V družbi Medis si pridržujemo pravico, da ob ugotovljenih nepravilnostih pri zbiranju metuljčkov ali drugih sumljivih aktivnostih (na primer ob zbranem velikem številu metuljčkov v kratkem času) od uporabnikov zahtevamo tudi račun za kupljene izdelke, preden jim pošljemo izbrane brezplačne izdelke. V primeru ugotovljene zlorabe si pridržujemo pravico do blokiranja uporabnika in izničenja zbranih metuljčkov.

Varstvo osebnih podatkov

  1. Z registracijo v Medis Plus uporabnik dovoljuje, da Medis, d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse zgoraj posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Medis bo za potrebe izvedbe naročila in dostave izdelkov Medis Plus odstopil pogodbenemu partnerju potrebne osebne podatke uporabnikov. Partner bo s prejetimi osebnimi podatki, potrebnimi za izvedbo dogovorjene storitve, ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
  2. Medis, d.o.o. zagotavlja, da osebne podatke uporabnikov naročilnice Medis Plus vse ostale podatke, zbrane v postopku registracije, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov so zaupni.
  3. Podatki iz uporabnikovih spletnih sej se hranijo za namen statistične obdelave spletne strani, ki je del spletnega naročila, zagotavljanja aktivnosti seje oz. lažje uporabe naročilnice v primeru prekinitve seje Podatki iz sej se lahko posredujejo vzdrževalcu spletne strani, vzdrževalcu sistema in strojne opreme.
  4. Podatki o nakupih se zbirajo z namenom dostave naročenih izdelkov, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij. Zbiranje osebnih podatkov je nujno za izvršitev pogodbe.
  5. Soglašam, da Medis, d.o.o., in družbe v skupini Medis ali za to pooblaščene družbe v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov obdelujejo moje osebne podatke za neomejeno časovno obdobje za obveščanje o novostih, ugodnostih, nagradnih igrah in dogodkih. Od Medisovega e-novičnika se lahko kadarkoli odjavite.

Seznanjen sem z opredelitvijo namena obdelave in dovoljujem obveščanje na svoj elektronski naslov.

  1. Skladno z zakonskimi normativi Medis ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Medis, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.